Vedle provádění záručního i pozáručního servisu našimi autorizovanými techniky garantujeme zákazníkům i dodávky všech náhradních a spotřebních dílů pro vlastní běžnou údržbu či opravu námi dodaných zařízení z vlastních skladů přímo napojených na výrobní závody.
Dodávky veškerých běžných provozních, údržbových a náhradních dílů provádíme zpravidla do 24 až do 48 hodin od obdržení objednávky, požadavky na nestandardní dodávky či díly s delší dodací lhůtou jsou řešeny se zákazníkem individuálně.
Přesnou specifikaci požadovaného dílu(-ů) zákazníkem lze stanovit zpravidla z průvodní dokumentace, která je vždy součástí námi dodaných zařízení.
V případě ztráty dokumentace či jejího zničení je nutné pro co nejpřesnější identifikaci požadovaného dílu uvést maximum známých údajů o zařízení, především pak:
- Značka, resp. výrobce zařízení
- Typ či označení zařízení
- Výrobní číslo
- Rok výroby, resp. datum dodávky či prvního spuštění
- Údaje ostatní (výkon, tlak, napájení, či jiné známé technické parametry, fotografie či videozáznam atd. ...)
Pro garanci kvality a rychlosti servisního zabezpečení dodaných zařízení nabízí společnost TECHNO-AIR s.r.o. zákazníkovi možnost uzavření servisní smlouvy.
Pro vyřízení Vašich požadavků využijte níže uvedené kontakty:
Kontaktní osoba - technická podpora, příjem požadavků: