Vedle provádění záručního i pozáručního servisu našimi autorizovanými techniky garantujeme zákazníkům i dodávky všech náhradních a spotřebních dílů pro vlastní běžnou údržbu či opravu námi dodaných zařízení z vlastních skladů přímo napojených na výrobní závody.

Dodávky veškerých běžných provozních, údržbových a náhradních dílů provádíme zpravidla do 24 až do 48 hodin od obdržení objednávky, požadavky na nestandardní dodávky či díly s delší dodací lhůtou jsou řešeny se zákazníkem individuálně.

Přesnou specifikaci požadovaného dílu(-ů) zákazníkem lze stanovit zpravidla z průvodní dokumentace, která je vždy součástí námi dodaných zařízení.

V případě ztráty dokumentace či jejího zničení je nutné pro co nejpřesnější identifikaci požadovaného dílu uvést maximum známých údajů o zařízení, především pak:

  • Značka, resp. výrobce zařízení
  • Typ či označení zařízení
  • Výrobní číslo
  • Rok výroby, resp. datum dodávky či prvního spuštění
  • Údaje ostatní (výkon, tlak, napájení, či jiné známé technické parametry, fotografie či videozáznam atd. ...)

Pro garanci kvality a rychlosti servisního zabezpečení dodaných zařízení nabízí společnost TECHNO-AIR s.r.o. zákazníkovi možnost uzavření servisní smlouvy.

Pro vyřízení Vašich požadavků využijte níže uvedené kontakty:

Kontaktní osoba - technická podpora, příjem požadavků:

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti